14 Aralık 2014 Pazar

Bartu'nun Arabalar (The Cars) Konseptli İkinci Doğum Günü Partisi

Canım  oğlum, biricik yavrum 2 yaşına girdi. Ben postları yazana kadar 2,5 oldu  aslında. Doğum gününü hayranı olduğu Şimşek Mcqueen (cars), arabalar konsepti ile kutladık. Güzel bir partiydi ve bütün çocuklarla birlikte Bartu'da çok eğlendi. Canım yavrum, hayatımın anlamı, iyi ki varsın.....

Parti temalı olunca kıyafetlerimiz da konsepte uygun olmalıydı. Şimşekli t-shirt yapımı için BURAYA, kral tacı yapımı için BURAYA bakabilirsiniz.

Davetiyemiz pek havalı oldu.

Bu boş davetiye de sizin için.

Bu davetiye örneği de alternatif güzel bir örnek.

Cupcake standını kendim yapmak niyetindeydim fakat yetiştiremedim, kürdanlarını yaptım. Yapımını  Zeynep Harikalar Diyarında da görmüştüm.

Kürdanları siyah oje ile boyayıp bayrakları yapıştırdım.


Yaka rozetlerini çocuklar çok sevdiler, rozet fikri yine aynı yerden.

Çıktıları kartona yapıştırıp arkasına çengelli iğneyi sıcak silikonla tutturdum. Çıktılar bana biraz küçük geldi o nedenle yapıştırmadan önce beyaz kuşe kartona yapıştırdım ve kenarlarını siyah keçeli kalemle şekillendirdim.


Anne ve Baba da rozet taktı. Kendi rozetlerimizi Bartu'nun  resminden yaptım ve araya kurdele koydum.



Çocuklar için rozet dışında şapka ve araba resimli köpük dağıtım. 



Pinyatamız da şimşek mcqueen li idi. Pinyatanın içine şeker, çikolata, jelibon, bonibon, sürpriz yumurta,sakız ve oyuncak koydum, ayrıca kızlar için toka vb. koyabilirsiniz.


Parçalamak için çok uğraştık.

Zorda olsa yırtıldı ve ganimetler toplandı.


İkramlıklar için Bartu'nun resmini, aşağıdaki resimleri ve yaka rozetlerinden artanları kullandım. Çöpşişe bantla yapıştırdım.




Peçeteler için de etiket yaptım ve çatal kaşıkları da üzerine koyup servisi kolaylaştırdım.


Buyrun bu da etiketi.


Arabalı mumluk bulamadığım için trenli kullandık.

Pipetler de unutulmadı tabii ki.

Çöpşiş taktığım ikramlar için saksılara önce kurdele taktım sonra üzerine etiketlerden yapıştırdım.

Anı çerçevesiz olmazdı yapımı için BURAYA bakabilirsiniz.

Konuklarımıza hediye etmek için hazırladıklarım. Kuş lokumu dolu kavanoz yapımı için BURAYA


Magnet yapımı için BURAYA

Tadı damağımda leziz kurbiye tarifleri için BURAYA bakabilirsiniz.

Hediyeleri kopmak için konsepte uygun renkte çantalar kullandım, çanta üzerine teşekkür etiketi ekledim.





Cafenin giriş kapısına karşılama afişi astım. Bunun için aldığım çıktıyı fotoğraf çerçevesinden kalan kartona yapıştırdım.






Masa üzerine "Bartu 2 Yaşında" yazılı bayrak astım. Bu fikir de aynı yerden.



Bu bayrağa yazıları yazabilirsiniz. Sonra kenarlarını delikli zımba ile delip ip veya kurdele geçirin asmak için.


Yazının başına ve sonuna arabalı bu bayrağı ekledim.

Bu bayrağı ise masanın önünü süsleken kullandım.
Ağaçlara ve duvarlara astığım süsleri ise aşağıda bulabilirsiniz. Biraz daha büyük boylarda çıktı alıp yine yukarıdaki gibi ortam süslemesinde de kullandım.




Ağaçları trafik işaretleri ile süsledim.









 duvar süsleri





17 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize saglik çok güzel olmuş bnde oğluma yapmak istiyorum acaba hangi programı kullandınız bana yazarsaniz sevinirim iyi gunler

    YanıtlaSil
  3. Merhaba teşekkür ederim. Bilgisayar kullanıyorsanız paint programı kullanımı kolay bir program, telefondan internete girebiliyorsanız PiscArt isimli programı tavsiye ederim. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tsk ederim siz bir sorum daha olucakti peki ben bunları nereden cikartirabilirim şimdiden tsk

      Sil
    2. Merhaba Aysun Hanım. Ozalitçi diye bilinen yerler var bunlardan yararlanarak çıktı alabilirsiniz. Yahut matbaa dan çıktı alabilirsiniz. Ben önce Matbaadan yararlandım, eğer kâğıt ve baskı yönünden profesyonel görüntü istiyorsanız matbaa derim. Sonradan ilave ettiğim ve unuttuğum bir kaç parça için ozalitciye gittim. Görüntü kalitesi biraz düştü tabi.Ancak ikisi de yakınında yoksa bazı kırtasiyelerde bu konuda hizmet veriliyor.

      Sil
  4. Merhaba! Harika olmuş gerçekten ben de oğlumun 3. yaş günü için Cars teması düşünüyorum :) Size bir sorum olacaktı, boş davetiyeyi çerçeve olarak çıktı alsam olur mu acaba boyutu yeterli mi? Beyaz kısmını kesip çerçeve olarak kullanmayı düşünüyorum da :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bir sorum daha olucakti size bunları nereden çıkarttınız resmi falan bnde cikartmak istiyorumda

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Tuğba Ergün teşekkür ederim. Boş davetiyeyi çerçeve olarak kullanabilirsiniz. Ancak boyunu ayarlarken çözünürlüğünün iyi ayarlanması gerek. O nedenle baskı kalitesini de artırmak adına ozalitçi den değilde Matbaadan çıktı almanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  7. Paylaşımlarınız çok işime yaradı, çok teşekkürler!

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar öncelikle çok teşekkür ederim ellerinîze sağlık verdiğimiz bilgiler çok işime taradı ;) bende oğlumun 2.yaş doğum gününü sizden öğrendğim bilgiler ile kutlayacağım. Boş daire resmi var yıkarıda pnun içine oğlumun tesmini nasıl koysnilirim ve emir berke 2 yazısı ı nasıl yazabilirim yardımcı olurmusunuz? Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar öncelikle vermiş olduğunuz bilgiler için çok teşekkürler ellerinize sağlık. Bende oğlumun 2. Yaş gününü kutlayacağım sizden çok şey kullanıyorum ;) ve öğreniyorum . Yukarıdaki boş daire resmine oğlumun fotoğrafını ve emir berke 2 yaşında yazmak istiyorım nasıl yapabilirim yardımcı olurmusunuz teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Gecikme için özür dilerim özel nedenlerden dolayı bir süre uzak kaldım. Umarım doğum gününüzü kaçırmadık. Bana fotoğrafı mail atarsanız yardımcı olmaya çalışırım.bu vesile ile de yeni yaşınızı kutluyorum.

      Sil
  10. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Maşallah, nazar değmesin. Doğum günü kutlu olsun, sağlık, mutluluk ve huzur getirsin tüm ömrüne inşallah

    YanıtlaSil