15 Mart 2014 Cumartesi

İzleyicilerim Kaybolmuş....


Uzunca bir aradan sonra merhaba....

Uzun süredir buralarda değildim, hepinizi çok özledim.

Bilenler biliyor, bilmeyenler için izah edeyim; çocuklu evin halleri, oğluşum bilgisayarımı kırdı....oydu buydu derken nihayet bilgisayarımı yaptırdım. Yaşasıınnnn....

Hemen blogumu açtım ben yokken neler olmuş neler...Örneğin Türkiye'ye özel domain yönlendirmesi ile blogger camiası karışmış, izleyicilerim kaybolmuş. Biraz araştırdım bir çok blogger aynı sorunu yaşıyor. Turuncu Oda da bulduğum basit bir yöntemle sorunu çözdüm.

Eğer sizinde böyle bir probleminiz varsa ÇÖZÜMÜ;

Kumanda panelinden sırasıyla 'ayarlar-temel- başlık düzenle' seçip başlığınızın sonuna bir veya iki nokta koyup kaydetmek. Bende işe yaradı eğer sizde işe yaramazsa ikinci çözüm için sizi Blog Hocam a yönlendiriyorum ayrıntıları ve çözümü için, sağlıcakla kalın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder